Vreau
să încerc!

Pulse pentru afaceri
Sistem informatic de management al proceselor operaționale din companie

Pulse pentru Marketing

Succesul unei campanii de marketing rezidă, în primul rând, în capabilitatea departamentului de marketing de a segmenta baza de date. Iar pentru o segmentare eficientă, trebuie să dispuneți de un istoric al cliențillor/prospecților, să evaluați efortul de vânzare și acțiunile întreprinse în acest sens, posibilitatea de up-selling/cross-selling, opinia clienților actuali vizavi de produse și servicii.

Prin implementarea și utilizarea modulului Pulse for Marketing, oferiți departamentului de Marketing instrumente utile de segmentare a prospecților, cu caracteristici de vârf pentru managementul campaniilor și analize de marketing concludente pentru sporirea eficacității programelor.

Benefficiile utilizării modulului:

  • Gestionați eficient datele importante pentru desfășurarea campaniilor de Marketing;
  • Importați informațiile ușor și rapid din alte resurse în sistem;
  • Utilizați filtrele pentru a segmenta eficient clienții actuali sau potențiali;
  • Creați cataloage de produse, liste de prețuri și discount-uri pentru oferte speciale;
  • Adaptați mesajele și ofertele pentru liste specifice de prospecți;
  • Creșteți rata de conversie a răspunsurilor în oportunități;
  • Obțineți o coordonare eficientă a acțiunilor de marketing prin urmărirea clienților potențiali într-un singur sistem centralizat;
  • Atribuiți sau evaluați automat clienții potențiali pe baza unor fluxuri de lucru predefinite.
  • Marketing

    Pulse pentru Vânzări

    Concentrați-vă eforturile de vânzare atât către prospecți, cât și către clienții existenți

    Modulul SalesPulse permite importul sau adăugarea manuală de informații despre clienți și prospecți și păstrarea lor într-o bază de date comună, accesibilă tuturor departamentelor.
    Datorită posibilității de filtrare după mai multe criterii, prospecții abordați pot fi selectați în funcție de anumite caracteristici, cum ar fi: industrie, localizare geografică, persoane de contact etc. Astfel, vânzătorii își vor concentra eforturile de vânzare a unui produs specific pe prospecții cu cea mai mare probabilitate de cumpărare. Sistemul oferă beneficiarilor posibilitatea de a gestiona vânzările din mai multe canale: agenți de vânzări, retail sau, mai mult, integrarea cu un portal ecommerce, în cazul în care beneficiarul folosește canalul acesta. Un alt beneficiu oferit de sistemul nostru este captarea de lead-uri din surse externe, cum ar fi website-uri sau chestionare. Modulul de vânzări permite companiei să-ți organizeze, reorganizeze și urmărească procesul de vânzare într-un mod eficient. datorită opțiunilor multiple de configurare și urmărire a canalelor de vânzare acoperite.

    Vânzări

    Proces de vânzare standard - Configurabil

    SalesPulse vă ajută să convertiți un procent mai mare de prospecți în clienți efectivi:
    utilizează fluxuri de lucru care să automatizeze activitățile uzuale din ciclul de vânzare cum ar fi crearea de task-uri de contactare a noilor prospecți, setarea de alerte când termenele limită ale anumitor activități au fost depășite, alocarea automată a prospecților unuia sau mai multor vânzători, în funcție de rolurile acestora etc.

    Campaniile de marketing reprezintă o modalitate de generare de noi oportunități de vânzare. Informând prospecții cu privire la produsele și serviciile companiei îi poți îndruma mai ușor în identificarea ofertelor potrivite nevoilor lor. În plus, campaniile, promoțiile sau alte avantaje pot fi comunicate rapid către clienții existenți, pentru creșterea vânzărilor, sau către noii prospecți, pentru accelerarea procesului de vânzare.

    Sistemul oferă pentru zona de vânzări două avantaje majore din acest punct de vedere: pe de-o parte asigură disponibilitatea tuturor informațiilor și interacțiunilor cu un client sau prospect într-un singur loc, permițându-le angajaților să aloce mai mult timp vânzării efective și mai puțin timp pentru identificarea de informații despre prospecți.
    În plus, rapoartele de vânzări disponibile oferă vizibilitate sporită asupra gradului de îndeplinire a activităților și targetelor pentru fiecare angajat în parte sau asupra procesului de vânzare și a etapelor în care se pierd cele mai multe oportunități, pentru a interveni în timp util și revizui fluxurile.

    De mare importanță în asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților este posibilitatea agenților de a răspunde prompt la întrebările sau obiecțiile acestora cu privire la produsele sau serviciile tale. Soluția Pulse îți oferă instrumentele necesare pentru construirea unui sistem care să permită echipei de suport&service să răspundă la solicitările clienților mai repede și mai bine. În plus, toate incidentele sau solicitările de service pot fi gestionate cu ușurință în datorită funcționalităților de alocare către angajații potriviți, notificări, alerte prin SMS sau email, etc.

    Implementarea sistemului contribuie la creșterea vitezei de recuperare a debitelor restante prin automatizarea procesului de notificare proactivă a restanțierilor cu ajutorul alertelor de tip sms sau email.
    Pulse permite planificarea parametrilor financiari și oferă capabilități de avertizarea în timp util în cazul depășirii termenelor de plată, dar și instrumente de analiză complexe în vederea determinării factorilor de influență.
    De asemenea, sistemul vă avertizează automat în cazul în care unul din clienții dumneavoastră figurează cu documente publicate în Buletinul Insolvenței.

    Sistemul Pulse este compus dintr-o serie de module care sunt destinate diverselor departamente precum Vânzări, Financiar, Contabilitate, Achiziții, etc.
    Chiar dacă provine din surse diferite, informația este operată o singură dată și este accesibilă oricărui modul îi este necesară. Astfel, se economisesc resurse, se diminuează probabilitatea apariției de erori de operare, informții duplicate, se facilitează accesul la informații provenite din mai multe surse sau departamente diferite.
    În plus, Pulse permite automatizarea activităților repetitive, precum emiterea facturilor și a documentelor anexe.

    Modulul de vânzări SalesPulse permite companiei să-și organizeze, reorganizeze și monitorizeze procesul de vânzare într-un mod eficient, datorită opțiunilor multiple de configurare și urmărire a canalelor de vânzare acoperite.

    Prin automatizarea procesului de preluare a comenzilor, logistică și facturare, se reduce riscul de neonorare a cererilor, întârziere a livrării produselor sau a erorilor la livrate.

    Pentru a crește calitatea serviciilor prin modul de soluționare a incidentelor raportate de clienți și pentru reducerea timpului alocat soluționări acestora, trebuiesc luate măsuri. Pulse oferă transparența necesară în cadrul departamentelor care interacționează cu clienții, permițându-le echipelor de service și suport să documenteze incidentele semnalate de către clienți.

    Beneficiați de costuri reduse aferente procesării documentelor prin transfer și înregistrare automată a acestor documente direct în sistem, fiind necesară doar validarea acestora înainte de preluarea lor pentru procesare. Sporiți acuratețea datelor înscrise în documente, acestea fiind preluate întocmai cum au fost înregistrate de către partenerul retailer și într-un timp redus.

    Flux documente

    Pulse pentru Suport Clienți

    Indiferent de industria în care activați, asigurarea confortului cliențlor dumneavoastră reprezintă un obiectiv important pentru companie.

    Pentru realizarea acestuia, trebuiesc urmăriți mai mulți factori, între care calitatea livrării și a serviciilor, amabilitatea personalului, viteza de reacție, calitatea produsului, etc.

    Benefficiile utilizării modulului:

  • Îmbunătățirea eficienței operaționale și, implicit, a gradului de satisfacție a clientului;
  • Alocarea incidentelor şi programarea resurselor pentru a furniza clienţilor dumneavoastră servicii de calitate;
  • Setarea de alerte pentru evenimentele programate;
  • Escaladarea simplă a incidentelor, prin opțiunea click to email;
  • Importul sau exportul în timp real a informadate în format Microsoft Office Excel.
  • Suport Clienți

    Pulse pentru Financiar

    Sistemul nostru BizPulse vă oferă o soluțe integrată care, pe lângă toate celelalte funcționalități, vă ajută să supervizați fluxurile monetare din cadrul organizaţiei, vă poate asigura o previziune a situației încasărilor viitoare, gestionarea lichidităţilor, un control mult mai mare asupra riscurilor financiare şi un management al disponibilităților efective mult mai eficient.

    Datorită automatizării preluării informaţiilor financiare relevante din toate sistemele informatice, soluţia reduce semnificativ timpul şi efortul consumat prin introducerea manuală a datelor financiare.

    Soluția noastră gestionează toate sumele încasate/plătite prin „Bancă” şi „Casă”. Toate sumele sunt repartizate pe parteneri şi facturi sau chitanțe.

    Mai mult decât atât, oferă funcţionalităţi pentru compensări între facturi, între creanţe şi datorii, permițând prelucrarea încasărilor şi plăţilor.

    Financiar

    Flux standard recuperare creanţe

    Customizabil

    Emitere factură și transmitere automată prin email

    Momentul inițial

    SMS, email, notificare către client

    Termen de plată + 0 zile

    SMS, email, notificare către client

    Termen de plată + 7 zile

    Apel înștiințare client

    Termen de plată + 14 zile

    Scrisoare de notificare către client

    Termen de plată + 30 zile

    Externalizare către firma de colectare

    Termen de plată + 60 zile

    Reziliere contract

    Termen de plată + 90 zile

    Pulse pentru Achiziții

    Pulse facilitează optimizarea proceselor de aprovizionare şi achiziţie, cu scopul reducerii costurilor financiare şi operaţionale.

    Totodată, oferă managementului companiei o transparenţă asupra furnizorilor şi partenerilor de afaceri şi a proceselor desfășurate în relația cu aceștia, prin opțiunea de a gestiona în volum operațiunile de negociere printr-un management corect al conturilor.

    Modulul Achiziţii acoperă toate funţionalităţile de bază ale unui sistem informatic integrat destinat automatizării şi optimizării proceselor de aprovizionare şi achiziţie, de la cererea de achiziţie a unui articol, şi până la intrarea în gestiune a articolelor achiziţionate.

    Modulul Achiziţii este adaptabil specificului oricărui tip de companie, indiferent de dimensiune sau complexitate.

    Achizitii

    Pulse pentru Imobilizări

    Urmăriţi în detaliu operațiunile ce vizează mijloacele fixe pe toată durată funcționării acestora, responsabilii, localizarea lor în cadrul companiei, amortizare, gestionarea după coduri de bare.

    Acest modul vă ajută să monitorizați mai eficient mijloacele fixe și obiectele de inventar de la intrare până la ieșirea din gestiune.

    Evidența și urmărirea acestora se poate face atat pe salariați cât și pe locații, astfel încât obictele să poată fi localizate în orice moment, de la intrare până la ieșirea din gestiune (prin casare, vânzare, etc).

    Datele de identificare ale obiectului de inventar: denumire, responsabil, locație, număr de inventar, starea mijlocului fix, valoare de intrare, amortizare inițială, data punere în funcțiune, detalii achiziție sunt regăsite în fișa obiectului, împreună cu un cod de bare pentru scanarea și identificarea acestuia de pe mobil.

    Mijloace Fixe

    Contactați-ne

    *Acest câmp este obligatoriu. *Introduceți un nume.
    *Acest câmp este obligatoriu. *Introduceți un nume.
    *Introduceți o adresă de email. *Adresă de email invalidă, introduceți o nouă adresă de email!
    *Introduceți mesajul dumneavoastră. *Mesajul dumneavoastră este prea scurt!
    Trimite mesajul

    Sau urmărește-ne pe rețelele de socializare

    © 2016 AccelerIT, Toate Drepturile Rezervate.

    Termeni și condiții | Politica de confidențialitate